Door de aanhoudende warmte en de hoge temperaturen in de klaslokalen heeft het GO! Atheneum Ninove alle leerlingen naar huis gestuurd. De school schakelt deze namiddag over op online lessen.
Vanaf 11.55 uur mochten de leerlingen de school verlaten. Vanaf 13.40 uur worden de lessen opnieuw opgestart via afstandsonderwijs, volgens het gewone lessenrooster. “Het welzijn van onze leerlingen en leerkrachten blijft voor ons prioritair. Daarom passen we vandaag uitzonderlijk het dagschema aan.”
De school bracht de ouders, leerlingen en het personeel op de hoogte via mail en online communicatie op sociale media. Leerlingen die niet meteen naar huis kunnen, worden op school opgevangen.



